.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آزادگان ذخایر ارزشمند انقلاب هستند
نماینده مجلس خبرگان رهبری در مازندران بر لزوم استفاده از ظرفیت آزادگان برای تبیین اهداف دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله علی معلمی در دیدار با مسئولان بنیاد شهید قائم‌شهر به مناسب سالروز ورود آزادگان، اظهار کرد: آزادگان ذخایر ارزشمند انقلاب هستند.

وی افزود: آزادگان اسناد ماندگار ایثار و فداکاری هستند که اگر حضور آنها در عرصه دفاع مقدس نبود، سرنوشت کشور به گونه‌ای دیگر شکل می‌گرفت.

امام جمعه قائم شهر خاطرنشان کرد: آزادگان سهامداران انقلاب اسلامی ایران هستند که حضور آنها برای انقلاب اسلامی ایران یک ضرورت اساسی و ماندگار بود.

معلمی افزود: مقاومت آزادگان در برابر دشمن در اسارت نیز برگ‌ زرینی از افتخار‌آفرینی آنها به حساب می‎آید و آنها نشان دادند که مبارز همیشه مبارز است، مقاومت آنها اثبات کرد که برای دلدادگی به انقلاب اسلامی زمان و مکان چندان مطرح نیست.

امام جمعه قائم شهر در ادامه با بیان اینکه رشادت‌های آزادگان در برابر دشمن کم از ایثارگری در دوران دفاع مقدس ندارد، یادآور شد: آنها در دوران اسارت با وجود اینکه در بند بودند از انقلاب اسلامی دفاع کردند و نشان دادند که مجاهدان واقعی دوران دفاع مقدس هستند و در راه حفظ انقلاب اسلامی حتی در دوران اسارت هم رسالت ماندگار و ارزشمند دارند.

وی تاکید کرد: آزادگان ظرفیت بسیار مناسبی برای بیان حقایق دوران دفاع مقدس هستند و باید از این ظرفیت نیز برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس به خوبی استفاده شود./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.